Wednesday, December 2, 2009

Akhirnya aku meng"update' blog ku


Akhirnya.. setelah sekian lama aku x update, akhirnya aku berjaya juga memujuk hatiku untuk mengupdate blog kesayanganku ini. seperti biasa aku akan menceritakan perkembangan terbaru diriku.

Raya Haji baru saja berlalu. keluarga aku membuat korban lembu tahun ni, masuk semua ahli keluargaku 7 orang kecuali adikku yg paling kecil. 1st time aku terlibat secara langsung dgn penyembelihan lembu walaupun bukan aku yang sembelih. seram mmg seram sbb aku x boleh tgk darah byk2 (yeke..) tp selambe je lah.

Ehem..pada ahad ini (6hb Disember 2009) aku akan bergerak ke negara matahari terbit, Jepun untuk lawatan ilmiah fakulti Ekonomi dan Perniagaan, UKM. (Fak aku laa..) Aku jz jd unit TTK sahaje dan keje aku mostly dah settle, cume de sikit2 je yg perlu diselesaikan. Aku sangat teruja sekali kerana dapat juga ke luar negara setelah sekian lama x pergi..(padahal sblum ni g Singapore je kot).

Buat keluarga dan teman2, terima kasih atas sokongan dan bantuan anda. doakan keselamatan dan kesejahteraan kita bersama. Semoga kita dapat berjumpa lagi di lain masa. Insya Allah aku akan update blog ni lepas g Jepun nnti untuk berkongsi kisah dan gambar2 menarik sepanjang aku di sana.
Salam...

2 Komentar:

Fiqr said...

mamil... nanti aku nk tgk gmbr kt jepun... hihii.. ok?? hihi

mamilGT3 said...

ok jer..huhu

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner