Friday, May 15, 2009

Short Sem is da BEST!!


Em.. hari ni dah hari ke - 5 aku dok Kolej utk meneruskan pengajian aku dalam Semester 3 a.k.a Short sem a.k.a Sem Pendek. emm..personally aku suke short sem ni.. sebab.. UKM sunyi woo.. aku mmg x suke suasana riuh rendah ni. so bile aku kat short sem ni best je sbb UKM n Za'ba (kolej aku) sunyi..(tp xde la sunyi sepi..kang jd seram lah pulak). 

tambahan pulak subjek yang aku amek x la susah n berat sgt iaitu Perspektif Perniagaan dalam Isam dan Hubungan Etnik. aku harap dapat skor A dlm dua2 subjek tu. So aku xnk buang mase sbb sem ni kan pendek je..bulan depan dah exam..huhu..


3 Komentar:

AziemahAnis said...

good luck mamil

Anonymous said...

boley kah btanye??camne nk apply shOrt sem yek??

mamilGT3 said...

buat pndaftaran melalui smpweb ye..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner