Wednesday, June 10, 2009

a journey to the origin

semalam aku g Seremban..naik Komuter.. aku nak g bustand Seremban..konon nak usha tiket balik kg..tp unfortunately..xde la pulak. ade pun ke JB(aku nak cari yg ke Pontian)..RM28..peh!! baik aku naik dari Puduraya.

kos balik kg dari Seremban :
RM4.20 + tambang RM 28.00 = RM32.20
(x trmasuk kos nk angkut aku balik Pontian lg)

kos balik kg dari Puduraya (KL) :
RM4.10 + tambang RM26.00 = RM30.10

lagipun bas dari Pudu terus ke Pontian. walaupun klau kat Pudu tu aku sbnrnye naik ke utara pastu ke selatan balik, tp dari segi kewangan lebih menjimatkan. huhu.. So lepas ni mmg naik Pudu je la unless aku naik motor la pulak..keh3..

Ni time komuter kat seremban..buruknye stesen KTM Seremban..keh3..

Ni keadaan dalam komuter yg sedang bergerak..

0 Komentar:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner