Tuesday, February 17, 2009

FORUM BICARA REMAJA '09


Kepada semua warganegara Malaysia, Indonesia, Singapura, Myanmar, Thailand dan Gaza, anda dijemput untuk menghadirkan diri ke Forum Bicara Remaja : cinta vs CINTA di dataran Panggung Seni, UKM Bangi pada hari Jumaat, 20 Februari '09 bermula jam 8.45 malam. Ahli panel yang hadir ialah Ustaz Ismail Hashim Junaidi dan Ustazah Zawiyah Hassan. Hafiz Hamidun (ex-UNIC) akan hadir sebagai moderator. So siape yang jadi fan die ni, bolehlah bermesra dengannya..(jgn lebih2 sudah). Antara topik yang akan dibincangkan adalah mengenai isu cinta dalam kalangan remaja : cinta dengan manusia vs cinta Allah.

Program ini dianjurkan bersempena dengan Karnival Premier Za'ba (KAPREZA), Kolej Pendeta Za'ba, UKM. Oleh itu,kepada sesiapa saja,sudikanlah meluangkan masa untuk menghadiri Forum ini. Banyak faedah dan aktiviti yang akan didapati.

Kepada AJK tu...anda diWAJIBkan hadir.. Hai Sam.. Hai Wan.. Tak lupe kepada Bond dan lain-lain seperti Norine Aziz..Iffa Raziah..Waheeda..Raihanna dan ramai lagi 'artis' yang sama-sama menjayakan program ni. Congrats to our Syaza the Vogue yang telah bersusah payah handlekan program ni. Kami jadi anak buah je.. Apepun..enjoy yourself!! Jumpe anda di tempat kejadian.

P/S : Backdrop kt atas tu aku yang design..amacam..cun tak? Comment plz..

2 Komentar:

ليانا اففه said...

keh3...ak mst ar dtg...panas ka keadaan..wah3

mamilGT3 said...

tu dia..kite dah dapat seorang arits yang 'hot' fm..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner