Tuesday, July 7, 2009

ke'tension'an semester baru

Semester baru telah pun bermula. aku pun seperti biasa mula mndaftar dan mgugur kursus yang dikehendaki. erm..segalanya berjalan lancar sehinggalah time aku nak tukar set. Bile aku jumpe lec set yg aku nk tukar tu, die kate x boleh dan x terima pndaftaran manual.. Aik!! knp lak. sem lepas2 boleh jer. sehingga ade satu kelas ni, aku nk daftar manual tp lec tu cakap x boleh, dah ramai. sedangkan baru 20 org je kot. pastu die ckp lg, klau x boleh jgk, ambik la sem depan. huhu..senangnye die cakap. Sabar je la Mamil...

Satu lg masalah aku ialah had jumlah unit aku terlalu sedikit, padahal ade kawan aku yg same pointer dgn aku dpt banyak. bile aku tanye kat pejabat dekan, diorang kate mybe ade kesilapan kat sistem komputer dan suruh aku check kat pusat teknologi malumat..hm..x kuase aku nk g sane. then aku cakap la ade kawan aku yg pointer same tp leh dftr 20 unit. pastu org yg kt pejabat dekan tu mcm x prcaye, die suruh aku tunjuk bukti. hish..macam2.. xpela, insya Allah esok settle.

Anyway, aku anggap semua ni hanyalah asam garam hidup di kampus. semua ni mengajar aku erti kesabaran dan lebih mematangkan aku terutama dalam kemahiran aku berunding dgn pihak lain. kepada kawan2 aku, terima kasih kerana memberi sokongan pd aku selama ni. semoga kite semua beroleh kejayaan dunia dan akhirat..Amin...

0 Komentar:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner