Monday, July 20, 2009

A trip to The Mines


Pada 19hb July '09 haritu, aku bersama dengan sehabatku, Sam, E'one dan RG telah pergi bersantai di The Mines, Seri kembangan..(peh, ayat skema x leh tahan). Kitorang g situ bertujuan untuk membeli barang keperluan dan lain-lain, antaranya Sam telah membeli Handphone baru untuk menggantikan handphone lamanya yang telah terkorban di dalam lubang ja**an. So jgn sedih2 lg ye Sam, kan dah ade HP baru..canggih lagi..hehehe..

Selepas beli HP, kitorang pun g la jalan2 sekitar shopping complex tu. Ade la beli barang2 cket..baju..sluar.. Then lepas g shopping, kitorang pun tengok movie..citer ape? Harry Potter and the Half-Blood Prince. Erm..aku ni bukanlah peminat Harry Potter, tp xtau knp boleh tgk citer ni. Aku follow jer.. Time kt dlm cinema, mule2 excited la. Tp bile dah start citer lame cket, aku dah start boring.. yela..aku bukan peminat citer tu. Lgpun aku tgk citer tu x best la..x byk action..jz ckp ckp dan ckp.. huhu.. aku ckpla kt Sam..bile la citer ni nk abis..dah la x tahan nk piss..sejuk sgt dlm tu. sabar jela. Akhirnya keluar jgk pkul 8 malam lbih. kitorang pun cepat2 solat Maghrib..huhu..

Lepas solat jer, kitorang terus g makan..kt KFC je la. dah lapar gler ni. kitorang order la Snack Plate utk sume. Ape lg..melantak la.. dah kenyang, balik la terus. Aku mase tu tgh pening2 lalat, sejak kuar dari cinema tu..Aduh..

On the way balik kolej, aku senyap je.. dah x larat dah. Akhirnya smpai la ke destinasi iaitu kolej kitorang dalam jam 9 malam lebih. Alhamdulillah. Then aku terus g solat, tido terus. memang dah x leh tahan dah penat dan peningnye ni..

As a conclusion..(ceh)..kitorang enjoy la jgk. dapat mengeratkan silaturahim. dan juga dapat menggunakan wang kami yang berlebihan ni..(alamak!!) itu saje post utk hari ni saje je nk kongsi kt korang sume. semoga berjumpa lagi... salam..

0 Komentar:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner