Friday, July 17, 2009

Update kehidupanku..


hari ini aku ade reheasel untuk program minggu pengenalan persatuan pelajar, (M3P) kat fak. pd petang sebelumnye, aku nk rest cukup2 kat bilik sambil beron9..hehe.. huhu kat mane lagi la nk lepak klau bukan kat bilik sndiri.. selesa dan aman gitu.

Assingment plak aku lum dapat lg. cume untuk subjek MIS, (Management Information System) dah ade la assigment yang kecik2, kami kne buat analysis tntang Youtube dan masa depan movies..Wah, interesting jugak la.

So setakat ni kehidupan ku berjalan dengan lancar tanpa ada apa2 insiden yang tidak diingini. yg kecik2 tu biase la..huhu. aku harap sem ni dapat tumpu untuk study lebih lagi la..untuk maintain pointer aku. Short sem hari tu dpt la 4 .00 flat.Alhamdulillah. naik la cket CGPA aku. aku harap dpt maintain atas 3. Insya Allah..

OK semoga bertemu lagi di post akan datang.. Salam..

0 Komentar:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner