Saturday, July 18, 2009

M3P...penat!!







Pada tanggal 18 Julai 2009 berlakulah peristiwa iaitu program Minggu pengenalan Persatuan Pelajar (M3p). AKu hanya lah seorang AJK pelaksana jer.....tp anyway aku rase puas kerana dapat membantu kawan2 ku dlam menjayakan program ini.

Program ini dianjurkan bertujuan untuk memberi pendedahan kepada pelajar tahun satu berkenaan dengan pentadbiran Fakulti dan juga beramah mesra dengan Pimpinan PMFEP. Selain itu juga, mereka juga didedahkan dengan aktiviti persatuan dalam fakulti. Pelantikan Kelab pelajar tahun satu juga diadakan.

Aku sedikit sebanyak ade gak la menolong itu ini. walaupun penat, tp puas la. dah la x dpt makan pagi2 tu..huhu tahan lapar jer. tp bile makanan dah smpai, aku balun habis2..

Buat kawan2 ku yang turut serta dalam progrram ini, terima kasih kerana memberi kerjasama yang secukupnya dan juga memberi sokongan dalam menjayakan program ini.. (cheewah, cakap mcm aku ni ketua program pulak).

Ok la, I hope kita dapat berjumpe selalu kat fak. semoga kita bersama-sama mncapai kejayaan..

0 Komentar:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner