Thursday, July 23, 2009

Thanks to all my friends!!

Inilah kek besday 2 dalam 1

Upacara mencucuk lilin..

Pada 22 hb Julai yg lepas, aku telah diraikan oleh sahabat-sahabatku sempena dengan hari jadiku yg ke 21 (dh tua rupenye..) yang jatuh pada 1 Julai lepas. First of all, aku nak ucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada semua sahabatku yang terlibat, termasuklah Wawa, Miza, Iffa, Wahida, Kak Biha, Wan, Shamsul, Rahmat Geni (susunan nama tidak menggambarkan ranking kawan aku, semua aku anggap sama rata ye..)dan juga kawan2 yg x dapat datang malam tu.

Sebenarnye, besday tu untuk aku dan juga Asmah yang juga besdaynye jatuh pada bulan Julai juga. Tapi die x dapat datang kerana ada urusan lain. Happy besday to you to, Asmah..Anyway, diorang sebenarnye buat suprise kat aku. Dan sebenarnye...aku amat2 terharu kerana sejak bumi ni wujud, inilah kali pertama besday aku diraikan dan !st time jugak aku potong kek hari jadi aku. Mereka juga ada yang bagi kad ucapan dan juga hadiah. Thanks again, my friends..

So pada malam tu, happening la sesangat. Bergambar tu x payah cakap la..memang masing2 jadi model sambilan sukarela. macam2 aksi boleh dilihat. tengoklah sendiri gmbr kt atas tue.. huhu...

Aku harap tradisi ini berkekalan dan hubungan persaudaraan antara kita
akan menjadi semakin erat dan berkekalan... Amin...

1 Komentar:

dak baik said...

hepi belated bday!!!

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
an empty feelin' © 2008 Template by:
SkinCorner